J-BEAUTY

Schoonheid komt voort uit het leven zelf

  • #1 SCHOONHEID, MAAR DAN ANDERS
  • #2 DE JAPANSE WAARDEN
  • #3 MISS SHISEIDO
  • #4 HANATSUBAKI

Sinds de oprichting in 1872 is Shiseido altijd met dingen gekomen die nét iets anders waren. Arinobu Fukuhara maakt gebruik van zijn kennis van de westerse dermatologie om de Japanners een krachtig alternatief te bieden voor traditionele geneesmiddelen. Hij opende de eerste apotheek in westerse stijl in de iconische wijk Ginza in Tokio.

  • #1 SCHOONHEID, MAAR DAN ANDERS
  • #2 DE JAPANSE WAARDEN
  • #3 MISS SHISEIDO
  • #4 HANATSUBAKI
#1
SCHOONHEID, MAAR DAN ANDERS
Een verhaal als geen ander. Schoonheid op een andere manier.
Arinobu Fukuhara was pas 23 en werkte als hoofdapotheker bij de Japanse marine toen hij een nieuwe manier van denken over gezondheid begon te ontwikkelen, geïnspireerd door de westerse wetenschap en innovaties in behandelingen. Het idee? Een verandering teweegbrengen, niet alleen aan de buitenkant, maar ook van binnenuit.
WIJ GELOVEN DAT SCHOONHEID OVERAL TE VINDEN IS,

IN ALLES EN IN IEDER MENS.

Voor ons is schoonheid zoveel meer dan wat we zien. Het is een gedeeld gevoel, het is divers en verbindend. Wanneer we ons goed voelen, kunnen we niet anders dan goed doen.
logo

Schoonheid wekt empathie op en is daardoor de ultieme kracht voor goedheid. En echte schoonheid wordt gemaakt met de ziel.

#2
DE JAPANSE WAARDEN
DE TRADITIE
Met één oog op de toekomst en het andere op het Westen gericht, is Shiseido altijd diep in traditie geworteld geweest. Daarbij vierde we altijd de Japanse cultuur en waarden, en promootte dit unieke gevoel voor spirituele schoonheid en kenmerkende verzorgingsrituelen.
Lichaam en ziel zijn deel van één geheel, en beide delen behandelen we gelijkwaardig. Aan de hand van deze benadering kunnen wij een authentieke visie op schoonheid bieden, die voortkomt uit de mechanismen van het leven zelf.
We eren de natuur door ingrediënten van de traditionele farmacopee te gebruiken - die geteeld en geoogst zijn met respect voor hun ecosysteem.
Onze gehechtheid aan traditie en ons streven naar innovatie brengt ons ertoe om ons door de jaren heen steeds verder te ontwikkelen.
DE OMOTENASHI
Bij Shiseido staat Omotenashi centraal in alles wat wij doen. Deze subtiele kunst van gastvrijheid stelt de ander in het middelpunt, met het grootste respect voor de mensheid. Wij verwelkomen en begeleiden elke klant met medeleven, empathie en een gevoel van onbaatzuchtigheid. Een product van Shiseido kopen is niet zomaar een consumptiedaad. Het is een ervaring die de vijf zintuigen doet ontwaken. Op die manier richten onze holistische behandelingen zich zowel op schoonheid als op diepgaand welzijn.
MISS SHISEIDO
#3

Miss Shiseido

Wie is Miss Shiseido? Zij is een van de vrouwen die de weg heeft gebaand voor de eerste schoonheidsambassadeurs.

1934 was het jaar dat de 'Miss Shiseido'-schoonheidsexperts aan de slag gingen. Gekleed in uniformen in westerse stijl in plaats van in traditionele kimono's, werden zij opgeleid in schoonheidstechnieken, cosmetische wetenschap, spreken in het openbaar, mode en cultuur. Nadat zij al deze kennis hadden opgedaan, reisden zij door heel Japan om de waarde van de Shiseido-producten onder de aandacht te brengen. Daarbij presenteerden zij de nieuwste schoonheidsrituelen door middel van sketches die 'Theater van de moderne schoonheid' werden genoemd en waarbij zij de toeschouwers aan het eind van de show een persoonlijk cosmetisch consult aanboden.

Het inbedden van Omotenashi in onze verkooppunten begon met onze Miss Shiseido's, en ook met onze ambitie om een voortrekkersrol te spelen in de carrières van vrouwen in Japan.

Het 'Miss Shiseido'-programma telt nu meer dan 20.000 vrouwelijke schoonheidsexperts in 85 landen.

Gratis levering
Gratis 3 samples naar keuze bij elke bestelling
Gratis retour
Klantenservice
van 9:00 tot 18:00
Veilige betaling